ERVARINGEN EN RESULTATEN

WIETSE

Het doel dat ik voor ogen had was dat ik afgetraind op mijn eigen bruiloft zou staan. 

De tijd die ik had was kort, en daardoor moeilijk te behalen zonder begeleiding. De motivatie was aanwezig, alleen kwam ik niet verder. 

Via een vriend hoorde ik over Personal Body Health. Ik ben onwijs dankbaar voor de hulp van Thijs! Hoe hij een perfect eet en train schema weet te maken, en ook de juiste begeleiding geeft ZELFS in de corona tijden! Hij is altijd bereikbaar, en weet je op de juiste manier weer te motiveren als je het even niet meer zit zitten! 

Bedankt! Mijn doel is behaald, dankzij Thijs stond ik “strak in pak” op mijn bruiloft

Andreas

Een jaar geleden ben ik bij Thijs begonnen met een 8 weken traject. Hierin ben ik gedaald in mijn vetpercentage van 16% naar 11% 

Nu een jaar later ben ik nog steeds fanatiek bezig met de lifestyle de Thijs mij heeft aangeleerd. “Het gaat vrijwel van zelf, en ik heb mijn lage vetpercentage het hele jaar onder controle”

Dylan

Mijn ervaring over het traject bij Personal Body Health: Zeer tevreden over de werkwijze en deskundigheid van Thijs. Voor je je gekozen traject start wordt je oude eet en sport patroon grondig geanalyseerd. Hierna wordt er voor je beoogde doel een nieuw eet en sport patroon op maat gemaakt! De verwachtingen van het traject zijn duidelijk voor je start. Deze werkwijze, plus het behaalde resultaat was een positieve ervaring!

ROMY

2019 was het jaar dat ik op mijn aller zwaarst was. Ik had acht maanden lang stage gelopen en zat elke dag gemiddeld negen uur lang op kantoor. Hierdoor was ik veel aangekomen. Ik schrok hier erg van en zat totaal niet meer lekker in mijn vel. Daarom besloot ik te gaan sporten en proberen gezonder te eten. Ik had hier veel moeite mee en wist eigenlijk niet zo goed hoe ik een gezondere lifestyle kon aannemen.

Via een vriend kwam ik bij Thijs terecht. Hij heeft een voeding- en trainingsschema gemaakt en mij begeleid tijdens het proces. Ik heb vooral veel geleerd over gezonde voeding en hoe ik dit kan combineren met sport!

Thomas

Mijn doel was om voor de zomer er afgetraind uit te zien en gespierder te worden.

Thijs en ik hebben besloten om te gaan cutten. Gedurende de afgelopen 8 weken ben ik door de hulp en kennis van Thijs gekomen waar ik nu sta!

Elke 2 weken ben ik naar Thijs geweest om mijn lichaam te meten, want meten is weten.

Door behulp van een trainings- en voedingsschema ben ik in 8 weken tijd van een vetpercentage van 11% lichaamsvet naar 6% lichaamsvet gegaan!

Zelf ben ik super trots op het resultaat dat ik heb behaald!

Thijs weet waar hij over praat en het is zeker een aanrader!

Tosca

Een tijd geleden merkte ik dat de kleren die mij voorheen goed stonden, ineens niet meer goed stonden.

Alles begon strak te zitten. Verder heb ik een lange tijd gedacht dat ik alles kon eten, maar uiteindelijk was dat dus niet zo!

Op een gegeven moment schrok ik van het gewicht wat op de weegschaal kwam te staan toen ik mijzelf ging wegen. Ik was erg zwaar geworden…

Dit was voor mij de druppel om te gaan sporten! Ik ben in contact gekomen met Thijs via de sportschool waar hij ook fitness en groepsles instructeur is.

Thijs heeft een op maat gemaakt voeding en trainingsschema gemaakt voor mij. Hier stonden hele duidelijke richtlijnen in wat ik moest eten.

Verder heb ik ook erg veel geleerd over balans en gezonde voeding.

Dankzij Thijs heb ik mijn doel behaald! Ik ben C.A. 13 kg afgeslankt. (Van 78,6 kg naar 65,5 kg), en van 27% lichaamsvet, naar 19% lichaamsvet!

Sabine

Ik ben altijd al erg slank geweest, en wilde daar verandering in brengen. Ik ben fanatiek wezen sporten en meer gaan eten, alleen nadat ik een aantal kilo was aangekomen, hield ik het niet langer meer vol.

Nadat ik met Thijs heb besproken wat ik het beste kan eten, en waar ik mijn voedingspatroon moest veranderen kwam ik langzamerhand steeds meer aan. Omdat deze kilo’s er langzaam op zijn gekomen, raak ik ze ook niet snel meer kwijt.

Daarnaast heb ik een trainingsschema van Thijs gekregen waarbij ik 3 keer per week aan het trainen ben. Het schema is meer gericht op mijn onderlichaam wat ik graag ook wilde. Trainingsschema is goed uit te voeren, en zijn leuke gevarieerde oefeningen.

Thijs luistert goed naar wat je wil, en denkt ook graag met je mee. Dankzij Thijs zijn enthousiasme ben ik extra gemotiveerd, en zet ik net een stapje extra.

UItgelicht:
10 rittenkaart personal training + voeding en trainingsschema

Jeffrey

Al een tijdje zocht ik iemand die mij kon helpen voor een voedings schema om droger, sterker en groter te worden.

Via Facebook had ik iemand gevonden, maar de voedings schema’s die ik kreeg aangereikt waren copy-paste, erg onpersoonlijk en duur!

Via social media kwam ik Thijs zijn profiel tegen, ik stuurde een berichtje en kreeg heel enthousiast een antwoord en zijn nummer.

Thijs vroeg met een vragenlijst om al mijn gegevens. En gaf ook aan wanneer ik mijn schema kon verwachten plus de kosten ervan.

Ik vroeg aan Thijs of hij voor mij niet 1, 2 maar 3 keuzes per eetmoment kon maken en in het schema kon verwerken.(ipv een lange lijst)

na 3 dagen kreeg ik een op maat gemaakte voedingschema met een gratis trainingschema. Wat een service!!

Mijn keuze kwa voeding waren erin verwerkt, cheatmomenten en tips over uitgaan/alcohol in het weekend. Heel persoonlijk en motiverend om ermee aan de slag te gaan.

Ik ken Thijs nu al meer dan een jaar, hij is persoonlijk betrokken bij je proces. Toont interesse en heeft passie voor zijn vak.

Dankzij hem heb ik mijn doel bereikt, doorbreek ik plateaus en zit goed in mijn vel. Ik kan hem dan ook aanraden, zeker als je deskundig, persoonlijk advies wilt op het gebied van trainen en voeding!

Jamilla

‘Thijs heeft met zijn kennis onwijs geholpen om mijn doelen te bereiken.

Ik heb gedurende 5 weken een training- en voedingsschema gevolgd die Thijs voor mij op maat heeft gemaakt.

Ik had van tevoren verwacht dat ik het heel zwaar zou vinden en was dan ook bang dat ik toch wel echt veel trek zou krijgen en me dus niet goed aan mijn voedingsschema kon houden. Maar dit is mij alles meegevallen!

Het training- en voedingsschema gaf een goed ritme en was ook een goede balans met mijn werk.

Met 3 keer in de week sporten in combinatie met het voedingsschema ben ik onwijs blij met het resultaat!

Een dikke aanrader!

Instagram
Instagram did not return a 200.